צור קשר

מסעדת שגב בקונספט חדש

מסעדת גורמה איכותית במרכז

מסעדת שגב היא מסעדת גורמה של השף משה שגב, ששוכנת בסמוך לקניון שרונים בהוד השרון. זו מסעדה איכותית עם מנות פתיחה מעולות וגם עיקריות. משה הוא מהשפים המובילים בארץ, מטמיע במסעדותיו שילובים קולינריים מכל העולם.

המסעדה נקראת שגב אקספרס & ניהון הוד השרון, ומתאפיינת במנות גורמה ממרכיבים איכותיים בלבד. מסעדת שגב זו מסעדה עם תפריט עשיר ומגוון הכולל מבחר מנות ממטבחים שונים כמו יפני, ישראלי, אסייתי, אוכל מהיר, איטלקי ועוד.

המסעדה אינה כשרה (יש סניף כשר בפתח תקווה), אך מציעה שפע של מנות לצמחונים וטבעונים. היא פתוחה מידי יום בין השעות 12:00 בצהריים ועד ל- 23:00 בלילה, כאשר בימים א' עד ה' מ- 12:00 עד 17:00 יש הנחה של 20% על כל התפריט בעת ישיבה.

בניגוד למסעדות רבות של שגב מסעדה זו מנסה לענות על צרכיהם של לקוחות שונים בהתאם לטעם האישי שלהם. במסעדה הזו אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו מנה קבועה ואפילו מנה אהובה. כחלק מתהליך שדרוג המסעדה, היא שופצה ועוצבה מחדש כדי להתאים את עצמה לסגנון והטעם של לקוחות שונים.

האווירה במסעדה

האווירה בתוך מסעדת שגב היא מרימה ושמחה במיוחד. המוזיקה קצבית ושמחה בסגנונות שונים, היחס מצד הצוות אישי ומפנק. אווירה מיוחדת ומסתורית, בזכות התאורה האינטימית והחמימה ששוררת לאורך כל המסעדה.

התקרה במסעדה מעוטרת בעלים ירוקים ונראית כמו ג'ונגל ירוק ופסטורלי. האווירה מאוד נעימה, מזמינה וטבעית והיא מעניקה תחושה מיוחדת.

במסעדה גם ממוקמות ספריות שכוללות את הספרים של שגב משה, ומציעות אפשרות לקרוא, להתעניין ולגלות מתכונים חדשים, כמו גם להכיר את השף יותר מקרוב. מאוד נהניתי לעלעל בספרים ולגלות קצת יותר על השף מאחורי המסעדה.

במסעדת שגב יש בר אלכוהול עם מבחר קוקטיליים ומשקאות מיוחדים שנרקחים על ידי המיקסולוגים המוכשרים של שגב. המסעדה מומלצת מאוד לזוגות, חברים, משפחה ואנשים שמחפשים אווירה שהיא גם רומנטית וגם מקפיצה בסטייל של מסעדת שף פוגשת בר.

האוכל במסעדה

בכדי לחוות את מנות המסעדה ממקור ראשון, הגעתי עם חברה להתנסות במגוון המטעמים של מסעדת שגב.למנה ראשונה הזמנו את הפוקאצ'ה המומלצת של שגב, שמגיעה עם חמאה צהובה וחומץ בלסמי, וקרפצ'יו בקר העשוי מפרוסות שייטל, ומלווה בעגבניות שרי קונפי, פלפלים חריפים, בצלים צלויים, פרמז'ן ועלי רוקט.

בנוסף, הזמנו מנה של פרגיות בטריאקי עם רוטב טעים ומתקתק שנהנינו ממנו מאוד. המנה מתוקה, טעימה ומאוד משביעה, ומומלצת כאוכל חם וביתי עם סטייל אסייתי שרק מוסיף. המנה לוותה בתפוחי אדמה או אורז כתוספת חמה.

לקינוח, לקחנו את הפנקוטה דובדבן וליים, שמגיעה עם קרם יוזו, דובדבנים וטוויל. הקינוח היה טעים וממלא, לא הצלחנו לסיים אותו. בנוסף, הזמנו גם קרם ברולה פרווה שמאוד פחדנו ממנו, כי פרווה בדרך כלל נותן קונוטציה שלילית. למרות זאת, שמחנו ששמרנו על הכשרות כי גם שמרנו וגם נהנינו מקינוח יוצא דופן, שהרגיש ממש חלבי בתצורת פרווה. זה היה קרם ברולה עם קצת פירות מסביב, מה שנתן חמיצות מיוחדת והקפיץ את המנה עוד כמה קילומטרים. ממליצה בחום!

קינוח נוסף שהרשים אותנו היה "הצייר". הקינוח מוגש בתצורה של פלטת צבעים, ממש כמו של פיקאסו, והוא מבוסס על עוגת גבינה מיוחדת וטעימה בצורה יוצאת דופן. קינוח מאוד מרשים שכיף לצלם וגם להעלות לאינסטגרם. מאוד ממליצה להזמין ולהתרשם, ואם תצליחו להתגבר על היופי גם לאכול.

סיכום החוויה במסעדת שגב הוד השרון

לסיכום, מסעדת שגב אקספרס & ניהון הוד השרון היא מסעדה אינטימית ומיוחדת, עם אווירה מזמינה, שמומלצת מאוד לזוגות, משפחות וקבוצות שמחפשות את האמצע בין בר מגניב ותוסס לבין מסעדת שף ברמה גבוהה.

המסעדה מגישה מגוון של מנות ממטבחים אקלקטיים ברחבי העולם, מאסייתי ועד לאיטלקי ולישראלי האהוב והקרוב לליבנו.

המסעדה אינה כשרה (יש סניף כשר בפתח תקווה), אך מציעה מגוון של מנות גם לצמחונים וטבעונים, ומציעה שירות יוצא דופן, כמו גם מנות טעימות במיוחד. שעות הפתיחה של המסעדה הן מ- 12:00 בצהריים ועד ל- 23:00 בלילה, מידי יום וסופ"ש. המסעדה פתוחה למשלוחים ואיסוף עצמי בהוד השרון. בימים א' עד ה' מ- 12:00 עד 17:00 יש הנחה של 20% על כל התפריט בעת ישיבה.

המסעדה נחשבת זולה, בהתחשב ברמתה, משתלמת ואני מאוד ממליצה להתנסות ולבקר.

***מומלץ להזמין מקומות

למאמרים ותכנים נוספים על ארצנו היפהפייה וכל האטרקציות והמסעדות שכדאי לבקר, לחצו כאן.

כתוב תגובה