צור קשר

הפופ אפ היוקרתי של אלון שבו שעת תה במלון Jaffa

מחפשים אטרקציה יוצאת דופן באווירה אירופאית שניתן להתנתק איתה קצת מהמציאות ולהרגיש בחופשה בחו"ל? הפופ אפ הייחודי של אלון שבו, הנערך אחת לחודש במלון JAFFA, לוקח את החך שלכם למסע קסום של טעמים, באווירה פריזאית ואנרגיות שצריך לחוות כדי להבין.

מיהו אלון שבו?

אלון שבו הוא מהקונדיטורים המוכרים בארץ, ומוביל בתחומו. הוא הביא את הפטיסרי הפריזאי אל הקהל הישראלי, ומתמחה ביצירה של מאפים בסגנון אירופאי צרפתי יוצא דופן. הוא הבעלים של 2 קונדיטוריות, כאשר האחת הממוקמת ברחוב שנקין והשנייה ברחוב צ'לנוב, שתיהן בתל אביב. בנוסף, הוא עורך מגוון סדנאות להכנת מאפים פריזאים, בין היתר מקרונים במגוון צבעי הקשת.

שעת תה – פופ אפ קינוחים באווירה פריזאית מבית הקונדיטור אלון שבו

הפופ אפ של אלון שבו מתקיים במלון ז'אפה (לואי פסטר 2, יפו), אחד המלונות המדהימים ביותר ביפו, הממוקם במבנה מהמאה ה- 19, שבמקור היה המנזר של האחיות סאן ג'וזף. כיום, הוא שודרג למלון מפואר, המעוצב בסגנון מרשים עם תקרות גבוהות מגולפות באווירת חו"ל. שם הפופ אפ הוא "שעת תה במלון Jaffa", ולא סתם, מאחר ומדובר בפופ אפ יוקרתי, שכולל מגוון מאכלים ומאפים, מתוקים ומלוחים, טעימים במיוחד, והולם את המלון עם הווייב האירופאי בו הוא מתקיים.

התפריט בפופ אפ נוצר על ידי הקונדיטור אלון שבו, והוא כל כך פופולרי עד שישנה רשימת המתנה ארוכה להגעה אל האירוע הטעים והייחודי. אני באופן אישי נכחתי בפופ אפ ונהניתי מאוד מהטעמים והאנרגיות האירופאיות של המקום. עלות הארוחה היא 230 ₪ לאדם והיא כוללת כוס יין, תפריט תה ססגוני ויוקרתי, ארוחה מפנקת ושירות חם ואישי.

בכניסה אל הפופ אפ נהנים מכוס יין מפנקת, ויושבים לשולחן מול תפריט של אינספור קינוחים ומאפים שונים, גם מתוקים וגם מלוחים. המאפים מלווים בתה בשלל טעמים שניתן לשתות ולהרוות אתו את הצמא לכל אורך הערב. אף ניתן לטעום מכל הסוגים השונים של התה, וליהנות מסוגי התה הייחודיים ש- אלון שבו דאג להביא אל הפופ אפ. אני בעצמי, טעמתי את תה השקדים, הווניל והיסמין, והוא היה טעים ומיוחד בצורה שצריך לטעום כדי להבין.

מה כוללת ארוחת המלכים הפריזאית של אלון שבו?

הארוחה נפתחת עם מאפה בריוש קוגלהוף ולחמניית בריוש טריים, המלווים בחמאה וריבת תות. לאחר מכן, מונח במרכז השולחן סטנד של שלוש קומות עם מגוון מאפים מתוקים ומלוחים, בין היתר ברוסקטות בריוש, גראטן בטטה, קרם שום וגבינת פרמז'ן, דלעת בחמאה, מאפה שמרים עם תרד צלוי בחמאה וגבינת פרמז'ן, בורקס וישיסואז, מאפה פודינג אורז, מילפיי, טארט קמומיל, טראפלס שוקולד מריר ורוזמרין ועוד ועוד. כל המאכלים הם פרי ידיו של הקונדיטור אלון שבו, בשיטת הכנה שייחודית אך ורק לו.

תפריט הארוחה הוא יצירתי ומשתנה, לכן יתכן והמנות בתפריט ישתנו מחודש לחודש. הארוחה מלווה בשירות אדיב ואכפתי, על ידי מלצרים שמגישים את המנות וזמינים לכל עזרה ובקשה. עם סיום הארוחה, הקונדיטור אלון שבו עובר בין השולחנות, מקבל את פני האורחים ונהנה לקבל משוב על התפריט והמאכלים הטעימים שהכין במו ידיו עבור האורחים.

לא סיימתם את הארוחה? ניתן לארוז ולקחת הביתה ולהמשיך ליהנות מהמטעמים גם בבית. בזכות הפופ אפ, אנשים רבים זכו להכיר את הטעמים המופלאים של הקונדיטור אלון שבו, ולהגיע אל הקונדיטוריות שלו ברחבי בתל אביב, במטרה להמשיך וליהנות מהטעמים שלו גם בשגרה.

לסיכום?

הפופ אפ הפריזאי של אלון שבו שעת תה במלון Jaffa הוא ממש בריחה קלילה מהמציאות, לאווירה אירופאית שלרוב צריך לטוס עד לפריז כדי להרגיש. הארוחה, המלווה במגוון מטעמים פרי ידיו ודמיונו של הקונדיטור המוכשר, יחד עם העיצוב המהמם של המלון, הופכים אותה לאירוע מדהים ואקסקלוסיבי, וחוויה שכל אחד ואחת שאוהבים את העולם האירופאי, ומאכלים ומאפים פריזאים בפרט, ייהנה ממנה ברמה אחרת.

ניתן להזמין מקום אל האירוע, שלוקח מקום במלון אחת לחודש דרך האתר של הקונדיטור אלון שבו. מאחר והפופ אפ פופולרי מאוד, יתכן ויוסיפו אתכם לרשימת המתנה, וברגע שיהיו כרטיסים פנויים תקבלו עדכון במייל ויהיה ניתן לשמור מקום באירוע.

הפופ אפ מתאים מאוד לזוגות, לחברים ולמשפחות עם ילדים בוגרים שיכולים ליהנות מהחוויה והטעמים הצרפתיים. חשוב לציין כי מדובר בארוחת קונדיטור, ולכן מקדשים בה את לקיחת הזמן ומאפשרים לסועדים ליהנות מכל טעם בפני עצמו, לכן ישנה המתנה מסוימת בין מנה למנה.

כתוב תגובה