צור קשר

טיול בצפת – עולמה הנסתר של צפת

יין משובח, מסעדות מעולות, מקומות בילוי, ביקור בצפת מבטיח חוויה בלתי נשכחת

יצאתי לסקר את צפת במהלך טיול בצפת שהיה מרגש וחלומי במיוחד. פעמים בודדות ביקרתי בצפת, ובכל זאת תמיד הוקסמתי מיופייה של העיר, המבנים העתיקים שבה, הסמטאות הצרות והציוריות עם הגלריות המיוחדות העיר.

איני יודעת להסביר מה בדיוק משך אותי לרצות לצאת אל טיול בצפת: המסתורין המיוחד שאופף את העיר הזו? העובדה שזו עיר שבנויה על הר גבוה ולא מגלים אותה בבת-אחת, אלא לאט לאט בהדרגה? כנראה שילוב של שתי הסיבות. את השקיעות הכי יפות נמצא כשנשקיף ממעלה העיר מטה על צפת העתיקה, נראה מרחבים ירוקים, רחוקים והרים, השמש שוקעת מבעד להרים מחזה שאסור לפספס. בצפת יש ניגודיות בין רוחניות לגשמיות, בין חיי הדת, הזיקה לדת לבין החילוניות המוחלטת, ושני העולמות האלו חיים ביחד בעיר אחת

במהלך הטיול נחזה בשקיעות יפות ונוף מרהיב של הרי מירון לנגד עינכם. מוכנים לצאת לדרך?!

טיול בצפת

צפת אחת מהערים הציוריות ביותר בארץ. סיור בין סמטאות העיר העתיקה הינו מחזה מדהים ויש בה הרבה פינות קסומות, תרגישו את האווירה, תתחברו לקסם.

צפת משדרת ניגודיות מעניינת גשמיות ורוחניות שזורות זו לצד זו הופכות אותה לעיר מיוחדת ,חוויה נדירה בפני עצמה. האוויר צלול ,נעים, תגיעו תבקרו בכול המקומות המיוחדים, תתחברו לשקט, שקט נעים ורגוע שבא לכם עוד ממנו.

ברחוב הראשי של צפת רחוב ירושלים, תמצאו בו את כול מה שחיפשתם החל ממסעדות טובות, ביגוד, תבלינים, פרחים ועוד. תרגישו את החיים עצמם, האותנטיות. הרחוב מלא בשמחת חיים. המסעדות הטובות ביותר נמצאות כאן.

צפת התפתחה מאוד מבחינה קולינרית, יש בה המון מסעדות טובות, כולל מסעדות שף ברמה גבוהה.

חיפשו חופשה

 

מסעדת באשערט

מסעדת בשרים משובחת, ברמה גבוהה, מסעדה איכותית עם שירות מעולה. המסעדה ממוקמת ברחוב ירושלים. מדובר במסעדת שף ברמה גבוהה מאוד, פופולארית מאוד בקרב הקהל החרדי.

ניתן להזמין אירועים במסעדה, בנוסף נמצא כאן גם חדר VIP לאירועים סגורים. כמו כן ניתן להשכיר את המסעדה לאירועים בשישי שבת והאוכל מוכן לפני שבת. מדובר במסעדה חדשנית.

במסעדה תמצאו אוכל יהודי, מנות פתיחה, סטייקים, אסדו ברמה גבוהה, יינות וקוקטיילים. המסעדה מבית מנדיס

קפה מוניטין

לאורך טיול בצפת נתקלתי במסעדת קפה מוניטין מסעדה חלבית, כשרה ,ממוקמת ברחוב ירושלים. תוכלו ליהנות מארוחות בוקר, סלטים, פסטות, פיצות, דגים, קפה משובח ואוירה מעולה. הקירות מקושטים בציורי קיר מעניקים למקום קסם מיוחד.

סמטת הגלריות

ביקור בסמטת הגלריות הוא בגדר חובה, אתם מוזמנים לבקר במקום שבו כול הקסם קורה בסמטת הגלריות, בסיור תיהנו מסמטאות ציוריות, שלל ציורים, זכוכית, צילום, תכשיטים, פיסול, יודאיקה ועוד.

האומנים מקבלים השראה מהעיר עצמה ומעבירים זאת ליצירותיהם השונות. רוב הגלריות במהלך טיול בצפת נמצאות ברחוב אלקבץ. ממליצה לכם להגיע לגלריות השונות, לשוטט בחנויות, להיכנס לגלריות להתחבר למקום ממש מומלץ.שימו לב הגלריות נסגרות בסביבות 18:00 חשוב שתגיעו מוקדם, לחוות את מירב הגלריות.

יין

במהלך טיול בצפת תמצאו גם שני יקבים מעולים עם יין משובח יקב צפת העתיקה נמצא בסמטאות העתיקות של צפת. יקב משפחתי קטן בלב ליבה של צפת. קרן ומשה אלון בעלי היקב, משה היינן של היקב כבר 20 שנה מתמחה בייצור יין קברנה סוביניון וייבוש יינות לבנים. 4

כשתגיעו לפה תוכלו ליהנות מטעימות יין, בתיאום מראש ניתן להזמין פלטת גבינות. הסיור ביקב מעניק לחוויה מימד אישי, תחשפו לסיפורה האישי של המשפחה על חזרתם בתשובה.

היקב בבעלות המשפחה וכל המשפחה עובדים ביקב כולל הילדים של קרן ומשה. ביקב ישנם יינות עם טעמים ייחודיים, יין שלום בית המכונה יין קינוח יין בטעם מיוחד, חדיש ומרענן., יש לו טעם ייחודיי ביותר שלא טעמתי כמותו.

בסמטאות הציוריות של העיר העתיקה ממוקם יקב אבוהב, בתוך מבנה עתיק מאוד מהמאה ה-16. רדו למרתף ביקב, מרתף עתיק ומרשים שקיים שנים רבות. תוכלו ליהנות מישיבה במרפסת, לשתות כוס יין ולנגד עינכם נוף מדהים ביופיו.

היקב הינו יקב בוטיקי משפחתי קטן. היינות ביקב נחשבים "טבעיים" כיוון שלא מתערבים כמעט בתהליך הפקת היין, לא מוסיפים גופרית דו- חמצנית, הסינון שמתבצע ביינות הינו מינימאלי ביותר, ביקב רוצים לשמור על היינות טבעיים ללא תוספת חומרים.

תיהנו מיין משובח ושירות טוב, תחשפו לסיפורה האישי של המשפחה, מה שמאפיין את בעלי היקב במיוחד יחס האישי ואהבת האדם ודרך ארץ.

בית כנסת אבוהב

הבית כנסת שקרוי על שם רבי יצחק אבוהב., בית כנסת יפה כזה כנראה לא ראיתם מימכם. מומלץ גם אם אינכם דתיים להגיע לביקור חוויה מיוחדת במינה. הבית כנסת מעוטר בציורים,עיצוב מרשים, ייחודי שלא ראיתי כמותו לפני. בבית כנסת נמצא הספר תורה שכתב רבי יצחק אבוהב בכבודו ובעצמו לפני 600 שנה.

את הספר תורה מוציאים בשלושה מועדים בשנה: ראש השנה, יום כיפור ושבועות. בית כנסת גדול מהמאה ה-16 אחד מבתי הכנסת הכי עתיקים במהלך טיול בצפת.

על פי המסורת הבית כנסת קרוי על שם רבי יצחק אבוהב מחבר הספר מנורת המאור, שחי את חיו בספרד, אולם יש סברה נוספת שבית הכנסת קרוי על שם רבי יצחק אבוהב שלאחר גירוש ספרד חי בפורטוגל.לא לפספס את בית הכנסת, להגיע להתחבר למקום, לחוות את האווירה המיוחדת.

לאורך טיול בצפת תמצאו הכול מהכול, מקומות בילוי, אוכל טוב, בתי כנסת, אטרקציות, יין טוב, חיי לילה, אומנות, גלריות.

כתוב תגובה